יום שני, 11 בפברואר 2013

השוואת מלונות פופולרים ב-שלירן, שווייץ

שלירן, שווייץ

שלירן

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בשלירן עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 2 מתוך 3

Guesthouse Brauerstrasse Zurich

Brauerstrasse 24, אוסרסיל, ציריך, שווייץ

המקום יושב כ-20 דקות הליכה אל מרכז העיר ומציע חדרים מוארים עם טלוויזיה עם מסך שטוח, מכונת קפה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Guesthouse Brauerstrasse Zurich מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם המרת מטבע זר. בGuesthouse Brauerstrasse Zurich ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. הצוות האדיב בדוכן הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו במשך ביקורכם.

החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומאובזרים בחדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וכספת. בכל חדר ישנה פינת קפה אשר תאפשר לכם ליהנות מהמשקה החם בשקט ובשלווה. כל חדר כולל מקרר ומגהץ.

בסביבת Guesthouse Brauerstrasse Zurich תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. באזור תמצאו הרבה אטרקציות תיירותיות.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות, ידידותי לקהילה הגאה

שירותים

המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Renaissance Zurich Tower Hotel

Turbinenstrasse, ציריך, שווייץ

Renaissance Zurich Tower Hotel מציע סאונה, מעלית וחדר/י ישיבות. מלבד קבלה הפועלת 24 שעות, סאונה ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, המלון מציע גם מגרשי טניס ומועדון כושר. הצוות של המלון ישמח לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בציריך ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

כל החדרים הטרנדיים של Renaissance Zurich Tower Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ומרפסת. החדרים מודרנים ומכילים פינת קפה ותה, כספת ונגן די וי די ובנוסף הם ממוזגים. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה.

הבר של Renaissance Zurich Tower Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. מידי בוקר תמצאו בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. שרות החדרים פועל מסביב לשעון והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Kaferberg ופחות מעשר דקות נסיעה אל מנזר פראומוינסטר, ראת'האוז ולינדנהוף. ונסיעה של חמש דקות מהמלון תביא אתכם אל המוזיאון הלאומי של ציריך ואוראניה שטרנווארטה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, אזור/שולחנות פיקניק, מכונות אוטומטיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, גינה, מועדון לילה, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', סולריום, אמבטיית אדים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שליח, שרותי פקס, אולם נשפים, חדרי אירועים, ציוד אודיו/וידאו, שיחת ועידה בוידאו, לוח גיליונות להרצאות, מקרן LCD, שירותי קייטרינג, טקסים, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים, קומת מנהלים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

המלון מציע שירות החנייה . קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 36 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שזה מלון מודרני, ורק 1 חשבו שהוא היה מיושן
12 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 11 מצאו אותו מסייע ומנומס
11 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 5 חשבו שהוא היה נוח, אך 6 אמרו שלא
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 2 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים

Guesthouse Weststrasse Zurich

Weststrasse 152, ציריך, שווייץ

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה מלב ציריך ותעריפיו הוגנים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית. Guesthouse Weststrasse Zurich ממוקם במתחם התוסס ווידיקון , סמוך למסעדות ולמקומות בילוי רבים.

Guesthouse Weststrasse Zurich מציע קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. בGuesthouse Weststrasse Zurich ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בציריך ולספק מידע מקיף על האזור.

בחדרים המודרנים של Guesthouse Weststrasse Zurich תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. הם מציעים מכונת קפה, מיקרוגל ופינת קפה ותה.

המלון ממוקם באופן מושלם קרוב למתחם הקניות של ציריך. אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

מעלית, צוות דובר מגוון שפות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 78 ביקורות אורחים

Gertrudstrasse Guesthouse Zurich

Gertrudstrasse 12, ציריך, שווייץ

המקום המודרני Gertrudstrasse Guesthouse Zurich ממוקם בווידיקון, כ-20 דקות אל מרכז העיר ציריך. בGertrudstrasse Guesthouse Zurich תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Gertrudstrasse Guesthouse Zurich מציע מגרש משחקים, טראסה ומעלית. בGertrudstrasse Guesthouse Zurich ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה עומד לשרותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

החדרים מצויידים בטלוויזיה עם מסך שטוח, מרפסת, כבלים / לוויין ומשקיפים על הנוף המרהיב של הגבעה. כל חדר מציע גם טלפון וחדר אמבטיה פרטי.

מסעדת המקום מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בסמוך למקום. בנוסף, המקום מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

אגם

שירותים

מעלית, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Budget Motel Dallikon

Langwiesenstrasse 7, דליקון, שווייץ

המוטל המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז דליקון.

Budget Motel Dallikon מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ואחסון מזוודות. כחלק מהשרותים של המוטל, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. לנוחיות האורחים, הBudget Motel Dallikon נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Budget Motel Dallikon מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת.

נמל התעופה של ציריך ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. Mettmenhaslisee נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמוטל.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מיטת תינוק, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, כספת, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Apartments Swiss Star Amtlerstrasse

Apartments Swiss Star Amtlerstrasse מציע אחסון מזוודות, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. בApartments Swiss Star Amtlerstrasse ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. בתוך שטח דירות הנופש יש גם מרכז קניות.

הדירות הנוחות בApartments Swiss Star Amtlerstrasse מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבח מאובזר וכבלים / לוויין. כל דירה כוללת גם נגן די וי די, מכונת קפה וכספת. חדרי האמבטיה של הדירות נופש מאובזרים במייבש שיער ומקלחת.

בApartments Swiss Star Amtlerstrasse יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

נמל התעופה של ציריך ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Museum of Design Zurich, המוזיאון הלאומי של ציריך ומנזר פראומוינסטר ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, כספת, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Greulich Hotel

Herman Greulich Strasse 56, אוסרסיל, ציריך, שווייץ

הינכם מוזמנים ליהנות מהשמש בטראסה או ללגום כוסית בבר. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בציריך ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים במלון הם מודרנים וכוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. כל חדר מצוייד במגהץ, טלפון ופינת קפה ותה.

במסעדה של Greulich Hotel תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט הצמחוני. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

נמל התעופה של ציריך נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצאים אוראניה שטרנווארטה, קונזטהאוז ציריך והמוזיאון הלאומי של ציריך.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה

פעילויות

גינה, אופניים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 92 ביקורות אורחים
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 15 ביקורות על הצוות, 13 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
8 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהמחיר היה הוגן
6 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 6 ימליצו עליה
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
מתוך 9 ביקורות על המיקום של המלון, 7 אמרו שהוא במיקום נוח

West Residenz

ממוקם בווידיקון וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר, בהדירות נופש יש דירות נוחות ומעלית, אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. דירות הנופש ממוקמות בסמוך לכל האטרקציות שלציריך יש להציע.

בדירות המרווחות של West Residenz תמצאו מטבחון, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. הן כוללות נגן די וי די וחדר אמבטיה פרטי.

נמל התעופה של ציריך נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. ראת'האוז, המוזיאון הלאומי של ציריך וקונזטהאוז ציריך נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

אגם

שירותים

מעלית, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


25hours Hotel Zurich West

Pfingstweidstrasse 102, ציריך, שווייץ

25hours Hotel Zurich West מציע סאונה, חדר/י ישיבות ומעלית. בנוסף, המלון מציע מרכז בריאות וספא, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בציריך ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

כל אחד מהחדרים המוארים של 25hours Hotel Zurich West מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. הם כוללים טלפון, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי. כל החדרים הממוזגים ב25hours Hotel Zurich West הם חסינים לרעש.

בנוסף פועלים ב25hours Hotel Zurich West מסעדה ובר.

נמל התעופה של ציריך נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. המוזיאון הלאומי של ציריך וMuseum of Design Zurich ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, אגם, ספא ומכון בריאות

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Luxury Apartment Rotachstrasse

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה

פעילויות

אופניים

שירותים

מעלית, חנויות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Nova Residence

Bienenstrasse 7, ציריך, שווייץ

Nova Residence מציע אינטרנט אל- חוטי חינם ומכבסה. בNova Residence פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בדירות תמצאו טלוויזיה, מטבחון וכספת. כמו כן הדירות מאובזרות במרפסת פרטית, מקרר ומדיח כלים.

כללי

מקרר, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

פעילויות

אופניים

שירותים

צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Hotel Landgasthof Leuen

ממוקם ברובע 9, המלון מציע חופשה מהנה במחירים נוחים. המלון ה ממוקם לנוחותכם במרכז העיר.

בחדרים המרווחים של Hotel Landgasthof Leuen תמצאו טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. הם כוללים מיני בר וטלפון.

מסעדת המלון פתוחה לארוחת צהריים ומציעה תפריט עשיר ומגוון.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את האלנסטאדיון, Hardturm ונידרדורף. באנהופשטראסה, ציריך ואופרנהאוז ציריך נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

מגרש משחקים, סולריום

שירותים

כספת, שירות השכמה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 9:00


BEST WESTERN Trend Hotel Zurich-Regensdorf

Eichwatt 19 / Dorfstrasse 20, רגנזדורף, שווייץ

BEST WESTERN Trend Hotel Zurich-Regensdorf מציע לאורחיו מיקום אידיאלי במרכז העיר.

בBEST WESTERN Trend Hotel Zurich-Regensdorf תמצאו 67 חדרים ובנוסף מועדון כושר ומגרשי טניס. בנוסף למגרש גולף עם 18 גומות, חדר כושר ואינטרנט אל- חוטי חינם, ישנם גם קונסיירז', חדר/י ישיבות ומעלית. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם ברגנזדורף ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים הנוחים בBEST WESTERN Trend Hotel Zurich-Regensdorf כוללים מרפסת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד בכספת, מיני בר ונגן די וי די. בנוסף כלולים נעלי בית וחלוקי רחצה לנוחות מירבית.

המסעדה של BEST WESTERN Trend Hotel Zurich-Regensdorf מגישה תפריט אירופאי נהדר ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

נמל התעופה של ציריך נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Kaferberg וקונזטהאוז ציריך ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מBEST WESTERN Trend Hotel Zurich-Regensdorf.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, גינה, מגרש סקווש, אופניים, מרוצי סוסים, מגרש משחקים, מתקני כושר, מסאז', רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, לוח גיליונות להרצאות, מקרן שקופיות, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 161 ביקורות אורחים
מתוך 11 ביקורות על גודל החדרים, 9 אמרו שהם היו גדולים
11 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 11 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
12 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 11 מצאו אותו מסייע ומנומס
10 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 5 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 5 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו נוחות

EMA House Serviced Apartments Aussersihl

Sihlfeldstrasse 127, ציריך, שווייץ

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, משק בית, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Restaurant Ryokan Hasenberg

Hasenbergstrasse 74, וידן, שווייץ

בריוקן Hotel Restaurant Ryokan Hasenberg תמצאו בריכת שחייה, ג'קוזי, ומעלית.

Hotel Restaurant Ryokan Hasenberg מציע מכון יופי, סאונה וניקוי יבש. הריוקן כולל חנות מזכרות/מתנות ומיני מרקט.

החדרים הנוחים בHotel Restaurant Ryokan Hasenberg כוללים כספת. פרטיות ופאר מובטחים בחדרי VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר.

בהריוקן יש מסעדה ובר בהם תוכלו להתרווח עם ארוחה טובה או קוקטייל במהלך ביקורכם. ארוחת הבוקר מוגשת מידי בוקר והאורחים מוזמנים להזמין אותה אל חדר.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לריוקן עם רכב. בקרבת מקום תמצאו פעילויות כגון טרקים ורכיבת סוסים.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, חדרי מלון נגישים לנכים, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבטיה, טיולים מודרכים, אופניים, קריוקי, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, ג'קוזי, מסאז'

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Chreis 4 Hotels Anwand-Lodges Zurich

Anwandstrasse 10, אוסרסיל, ציריך, שווייץ

Chreis 4 Hotels Anwand-Lodges Zurich ממוקם באזור התיירות והקניות המפורסם של העיר.

Chreis 4 Hotels Anwand-Lodges Zurich מציע מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם וקבלה הפועלת 24 שעות. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו במהלך שהייתכם.

בחדרים הנוחים של Chreis 4 Hotels Anwand-Lodges Zurich תיהנו מטלוויזיה, מיני בר ופינת קפה ותה. בכולם תמצאו מגהץ.

הבר של Chreis 4 Hotels Anwand-Lodges Zurich מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה מוארת. בנוסף הינכם מוזמנים ליהנות ממגוון הברים ומקומות הבילוי שבאזור.

נמל התעופה של ציריך נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. מרכז העיר ,המוזיאון הלאומי של ציריך, אוראניה שטרנווארטה וMuseum of Design Zurich נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין

שירותים

מעלית, צוות דובר מגוון שפות, כספת, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 49 ביקורות אורחים
מצאנו 18 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 8 ביקורות על נקיון החדרים, 8 אמרו שהם היו מצוחצחים
7 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 5 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על האינטרנט, 3 אמרו שהוא היה חינם

Sommerau Ticino Hotel

Zuercherstrasse 72, דיטיקון, שווייץ

עם מיקום מרכזי ונוח, בSommerau Ticino Hotel ישנה גישה קלה אל מרכזי הקניות, התרבות והתיירות של דיטיקון. בSommerau Ticino Hotel תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

בSommerau Ticino Hotel תמצאו 84 חדרים אשר שופצו וחודשו לאחרונה. במלון תמצאו מעלית, חדר/י ישיבות ומרכז עסקים. לנוחיות האורחים, הSommerau Ticino Hotel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Sommerau Ticino Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. הם כוללים מיני בר, טלפון וחימום מרכזי. במקלחת המשותפת תמצאו מקלחת ומייבש שיער.

בבר של Sommerau Ticino Hotel תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. האורחים יכולים ליהנות ממזנון בופה קר לארוחת בוקר המוגש מידי בוקר. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

Sommerau Ticino Hotel נמצא באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של דיטיקון. Egelsee Aargau וFlachsee נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מSommerau Ticino Hotel.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, כסאות ילדים, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, אגם

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 26 ביקורות אורחים
10 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 10 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
5 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 5 אמרו שהם היו קטנים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו את חדר האמבטיה בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה לא נקי או במצב גרוע
2 אורחים ציינו את ארוחת הבוקר בביקורתם, 2 ציינו שהיא לא הייתה מעוררת תיאבון או שהיו פחות מדי אפשרויות

Conti Swiss Quality Hotel Dietikon

Heimstrasse 41, דיטיקון, שווייץ

המלון מעוצב בסגנון אירופאי וממוקם במרכז דיטיקון.

Conti Swiss Quality Hotel Dietikon מציע מסלול גולף, חדר/י ישיבות ומעלית. בנוסף, המלון מציע קונסיירז', מרכז עסקים וקבלה הפועלת 24 שעות. לשעות הפנאי המלון מציע מספרה וסלון יופי.

החדרים המודרנים בConti Swiss Quality Hotel Dietikon מכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מציע גם מיני בר, פינת קפה ותה ומכונת קפה. כל החדרים הממוזגים בConti Swiss Quality Hotel Dietikon הם חסינים לרעש.

הבר של Conti Swiss Quality Hotel Dietikon מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בשכנות למלון.

נמל התעופה של ציריך ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Flachsee וEgelsee Aargau ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מConti Swiss Quality Hotel Dietikon.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, מסלולי הליכה, אגם, טרקלין, סלון יופי

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים
5 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 5 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
6 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 4 לא היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 6 ביקורות על המיקום של המלון, 6 אמרו שהוא במיקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 3 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Hotel Kronenhof Zurich

Wehntalerstrasse 551, ציריך, שווייץ

במלון תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם מרכז עסקים, קבלה הפועלת 24 שעות וחדרי דיונים.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו כספת, רחבת באולינג וניקוי יבש. בגינה השקטה של המלון תוכלו לשבת ולהירגע. בHotel Kronenhof Zurich פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. בשטח המלון תמצאו כספומט ומספרה. הHotel Kronenhof Zurich מאיר פנים לחיות הבית של כלל האורחים.

כל חדר במלון מכיל כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. הם כוללים טלפון, מיני בר ומגהץ.

במרכז רובע 11 תמצאו את Hotel Kronenhof Zurich, המיתחם מפורסם בזכות חיי הלילה התוססים שבו, עם מגוון מקומות בילוי ומסעדות. לינדנהוף, המוזיאון הלאומי של ציריך ובאנהופשטראסה, ציריך נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. נידרדורף ופאראדפלאץ נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מHotel Kronenhof Zurich. האלנסטאדיון, לציגרונד והמכון השוויצרי הלאומי לטכנולוגיה ציריך ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, פאב, ארוחות צהריים ארוזות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, הטלת חצים, רחבת באולינג, אגם, סולריום, ספר/מכון יופי

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, כספומט, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-0:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 3 ביקורות על המיקום של המלון, 3 אמרו שהוא במיקום נוח
2 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 2 ימליצו לאכול בה
3 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Arte Swiss Quality Hotel Spreitenbach

Wigartestrasse 10, שפרייטנבאך, שווייץ

המלון המקסים ממוקם לנוחותכם במרכז שפרייטנבאך ומציע סאונה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומסלול גולף. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מיני בר.

Arte Swiss Quality Hotel Spreitenbach מציע מעלית, חדר/י ישיבות וסאונה. בנוסף תמצאו חדרי דיונים, שירותי כביסה וניקוי יבש. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בשפרייטנבאך ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

בחדרים המרווחים של Arte Swiss Quality Hotel Spreitenbach תמצאו מגהץ, כספת וטלוויזיה. בכולם תמצאו טלפון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה ייחודית. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים באזור למלון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא שחופשתכם הינה מהנה ונעימה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, סאונה, מגרש משחקים, רחבת באולינג, אגם, סאונה, אמבטיית אדים

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Uto Kulm Autofrei Hotel

Top of Zürich, אוטליברג, ציריך, שווייץ

המלון ממוקם בלב אוטליברג, ובמרחק הליכה קצר אל Uetliberg.

Uto Kulm Autofrei Hotel מציע סאונה ומגרש משחקים. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם.

החדרים במלון כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים מצויידים במיני בר, מגהץ וטלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Uto Kulm Autofrei Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

נמל התעופה של ציריך נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. לציגרונד נמצא במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

סאונה, הליכה, אמבטיית אדים

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Friesenberg Apartment

ממוקמות בווידיקון, דירות הנופש מציעות חופשה מהנה במחירים נוחים. המרחק למרכז העיר ציריך הוא רק 10 דקות נהיגה.

Friesenberg Apartment מציע טראסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. הגינה היא המקום האידיאלי לשבת ולהירגע.

בדירות המרווחות של Friesenberg Apartment תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ונגן די וי די. בין השאר, תמצאו בדירות מכונת קפה, מדיח כלים ומיקרוגל. כמה מן הדירות הינן גדולות במיוחד והן עוצבו לאירוח משפחות.

נמל התעופה של ציריך ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה. Uetliberg, מנזר פראומוינסטר וMuseum of Design Zurich נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מדירות הנופש.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, אופניים, מסלולי הליכה, אגם, סולריום

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


B&B Chasa Janett

Säntisstrasse 23, רודולפשטטן-פרידליסברג, שווייץ

הbed and breakfast המקסים ממוקם לנוחותכם במרכז רודולפשטטן-פרידליסברג ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם, חדר כושר ומועדון כושר.

B&B Chasa Janett מציע חדרים נוחים, מגרש משחקים, טראסה וספריה. בB&B Chasa Janett פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל אחד מהחדרים המודרניים של B&B Chasa Janett מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין ומכונת קפה. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הפאב של B&B Chasa Janett מציע אווירה טובה ומגוון רחב של משקאות.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד ה-bed and breakfast תמצאו גם את Egelsee Aargau וFlachsee. המרחק של נמל התעופה של ציריך מן ה-bed and breakfast הוא רק 30 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, פאב, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, גינה, אופניים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, מתקני כושר

שירותים

צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


EasyHotel Zurich

Zwinglistrasse 14, אוסרסיל, ציריך, שווייץ

EasyHotel Zurich נמצא באוסרסיל, רק חמש דקות נהיגה ממרכז העיר. המלון פופולרי ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש לציריך להציע.

EasyHotel Zurich מציע קבלה הפועלת 24 שעות ואחסון מזוודות. בEasyHotel Zurich פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. להנאתכם, המלון מציע חיבור Wi-Fi לאינטרנט.

בEasyHotel Zurich תמצאו 33 חדרים מודרנים ונוחים. חדרי האמבטיה מכילים מקלחת ומייבש שיער.

בבר של EasyHotel Zurich תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר עשירה המוגשת בכל בוקר.

נמל התעופה של ציריך נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה. במרחק הליכה של כ-20 דקות נמצאים ראת'האוז, המוזיאון הלאומי של ציריך ומנזר פראומוינסטר.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מכונות אוטומטיות

פעילויות

אגם

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, משק בית, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 40 ביקורות אורחים
מתוך 16 ביקורות על גודל החדרים, 15 אמרו שהם היו קטנים מדי
26 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 24 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
מצאנו 6 ביקורות חיוביות על המיטות ומתוכן 5 שליליות
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו בביקורתם את המקלחת, 2 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת

Hotel Regina Zurich

Hohlstrasse 18, אוסרסיל, ציריך, שווייץ

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז ציריך ותעריפיו אטרקטיביים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.

Hotel Regina Zurich מציע מכבסה, כספת וקונסיירז'. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים חניה מקורה והמרת מטבע זר. לשימושכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. המלון ידידותי לחיות הבית של האורחים.

כל החדרים המודרניים של Hotel Regina Zurich מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר כולל גם חדר אמבטיה פרטי וטלפון.

הבר של Hotel Regina Zurich מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף הינכם יכולים ליהנות ממגוון הברים ובתי הקפה שבאזור.

Hotel Regina Zurich ממוקם באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של ציריך. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל הבורסה השוויצרית SIX, ראת'האוז ופאראדפלאץ וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל קונזטהאוז ציריך והמכון השוויצרי הלאומי לטכנולוגיה ציריך.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה, מועדון לילה, אגם

שירותים

קונסיירז', מעלית, משק בית, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 2 ביקורות על האוכל של המלון, 2 אמרו שהוא היה די טוב
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 2 אמרו שהם היו קטנים


View Larger Map

hotels-seeker.com , שלירן בתי מלון, שלירן, מלונות בשלירן, שלירן דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בשלירן, שלירן - ביקורות אורחים , שלירן - תמונות של בתי מלון

שלירן: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Schlieren_2.htm
שווייץ: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Switzerland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה