יום שלישי, 12 בפברואר 2013

בתי מלון מומלצים במחירי הרגע האחרון ב-ת'אלוויל, שווייץ

ת'אלוויל, שווייץ

ת'אלוויל

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בתאלוויל עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 5 מתוך 7

Walhalla Guest House

Limmatstrasse 5, אוסרסיל, ציריך, שווייץ

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אגם

שירותים

קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, המרת מט"ח, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Seegarten Zurich

Seegartenstrasse 14, רייזבאך, ציריך, שווייץ

המלון האלגנטי Hotel Seegarten Zurich נמצא ברובע 7, כ-20 דקות ממרכז העיר ציריך.

Hotel Seegarten Zurich מציע מעלית, ניקוי יבש והמרת מטבע זר. השרותים כוללים בין השאר חניה מקורה וטראסה. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בציריך ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Hotel Seegarten Zurich מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. ובנוסף מיני בר וטלפון. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Hotel Seegarten Zurich מציע מבחר רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט איטלקי. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך למלון.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל Centre Le Corbusier, בעוד מנזר פראומוינסטר, ראת'האוז וקונזטהאוז ציריך במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. ההתחנה ציריך שטאדלהופן נמצאת במרחק 10 דקות הליכה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אגם

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, המרת מט"ח, כספת, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 28 ביקורות אורחים
23 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 22 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 4 ביקורות על נוחות החדרים, 4 אמרו שהחדרים היו נוחים
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
6 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 5 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם

Widder Hotel

Rennweg 7, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

המלון המודרני ממוקם בלב אלטשטאדט, במרחק הליכה קצר אל ראת'האוז ולינדנהוף. ממוקם במרכז העיר, המלון הייחודי ממוקם קרוב לאטרקציות, לבידור ולחנויות.

המלון מונה 49 חדרים ובנוסף מגרשי טניס ומועדון כושר. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להשאר מחוברים ולהתעדכן גם במהלך החופשה. המלון מספק מגוון שירותים לישיבות של אנשי עסקים ולועידות מקצועיות.

בנוסף ישנה בחדרים מרפסת והם מרוהטים עם רהיטי מעצבים ומפואר. החדרים מודרנים ומכילים כספת, מיני בר וטלוויזיה ובנוסף הם ממוזגים. כל חדר מכיל מגהץ וטלפון.

במסעדה של Widder Hotel תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהמטבח השוויצרי. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון. בנוסף הינכם מוזמנים לבלות במבחר הברים ובתי הקפה שבאזור.

המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל מנזר פראומוינסטר ואוראניה שטרנווארטה, בעוד המרחק אל קונזטהאוז ציריך והמוזיאון הלאומי של ציריך הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק של נמל התעופה של ציריך מן המלון הוא רק 20 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים, אח

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מתקני כושר, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 75 ביקורות אורחים
מתוך 12 ביקורות על הבר, 11 אמרו שהיה לו מבחר נהדר ואווירה מעולה
11 אורחים ציינו בביקורתם את אפשרויות הקניות, 11 אמרו שהן היו די טובות
20 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 16 ימליצו עליה
מצאנו 20 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 30 ביקורות על המיקום של המלון, 30 אמרו שהוא במיקום נוח
14 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 10 חשבו שהם היו די גדולים

BEST WESTERN Premier Hotel Glockenhof

Sihlstrasse 31, אוסרסיל, ציריך, שווייץ

BEST WESTERN Premier Hotel Glockenhof מציע לאורחיו מיקום אידיאלי במרכז העיר.

BEST WESTERN Premier Hotel Glockenhof מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, מרכז עסקים וחדר/י ישיבות. בBEST WESTERN Premier Hotel Glockenhof פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הצוות הידידותי של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בציריך ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

בחדרים המרווחים של BEST WESTERN Premier Hotel Glockenhof תמצאו טלוויזיה, מרפסת וכבלים / לוויין. כל חדר מכיל בין השאר פינת קפה ותה, כספת וחדר אמבטיה פרטי. כל החדרים הממוזגים של הBEST WESTERN Premier Hotel Glockenhof חסינים לרעש.

הבר של BEST WESTERN Premier Hotel Glockenhof מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי בקרבת מקום.

BEST WESTERN Premier Hotel Glockenhof נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של ציריך. הסעות אל ומנמל התעופה יוצאות באופן סדיר מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, אגם

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, שיחת ועידה בוידאו, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 118 ביקורות אורחים
מצאנו 36 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 11 ביקורות על האינטרנט, 10 אמרו שהוא היה חינם
15 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 13 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
13 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהמחיר היה הוגן אך 6 לא הסכימו עם זה
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
מתוך 13 ביקורות על הצוות, 12 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Comfort Inn Royal Zurich

Leonhardstraße 6, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

המלון נמצא ברובע 6, מרחק של הליכה קצרה מהמוזיאון הלאומי של ציריך. המלון האינטימי והמרווח ממוקם בסמוך לכל האטרקציות שלציריך יש להציע.

Comfort Inn Royal Zurich מציע קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ומעלית. בנוסף תמצאו שירותי כביסה, המרת מטבע זר וניקוי יבש. בנוסף יש מרכז קניות ובנק בתוך שטח המלון.

בחדרים הנעימים ונוחים של Comfort Inn Royal Zurich תמצאו כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מייבש שיער, מקלחת ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. החדרים הממוזגים כוללים מגהץ, מיני בר ומקרר.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל אוראניה שטרנווארטה וראת'האוז, בעוד לינדנהוף וקונזטהאוז ציריך במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. אופרנהאוז ציריך נמצא גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, משק בית, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 117 ביקורות אורחים
29 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 27 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 24 ביקורות שאמרו שהחדרים היו קטנים מדי
מתוך 31 ביקורות על הצוות, 26 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
44 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 42 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
16 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 13 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות

Dolder Waldhaus Hotel

Kurhausstrasse 20, רובע 7, ציריך, שווייץ

עם נוף מקסים של האגם, ההרים והעיר, המלון ממוקם ברובע 7 אשר בציריך. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר ציריך.

המלון כולל מגרשי טניס, מועדון כושר ובריכה (בעונה) לבילוי בשעות הפנאי. הגיש לאינטרנט זמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להשאר מחוברים ולהתעדכן גם במהלך החופשה. בתוך שטח המלון יש גם מרכז קניות וחנות מזכרות/מתנות.

כל החדרים המודרנים של Dolder Waldhaus Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין ומטבחון. החדרים מכילים כספת, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומרפסת ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

הבר של Dolder Waldhaus Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את המוזיאון הלאומי של ציריך ולינדנהוף. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ואטרקציות, בין השאר אוראניה שטרנווארטה, ראת'האוז וCentre Le Corbusier במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, מטבחון, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, גינה, מיני-גולף, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, אגם, מתקני כושר, מסאז', בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 115 ביקורות אורחים
10 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 10 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים
10 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 9 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 17 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 13 ביקורות על מסעדת המלון, 12 המליצו לאכול בה
26 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 23 מצאו אותו מסייע ומנומס
36 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 34 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Park Hyatt Zurich

Beethovenstrasse 21, רובע 2, ציריך, שווייץ

המלון המודרני נמצא באופן אידיאלי במרכז ציריך ומציע מסלול גולף, בריכת שחייה וג'קוזי. המלון המפואר והייחודי ממוקם בסמוך ללאטרקציות הרבות שלציריך יש להציע.

Park Hyatt Zurich מציע מכון יופי, סאונה ומעלית. אורחי המלון ישמחו לבקר במרכז בריאות וספא עם מבחר טיפולי פנים וגוף. אורחים המעוניינים לעשות כושר במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר.

בחדרים הגדולים ונוחים של Park Hyatt Zurich תמצאו כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. החדרים כוללים מיני בר, פינת קפה ותה ונגן די וי די ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בPark Hyatt Zurich יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

אתרים תירותיים מגוונים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מהמלון. חובבי הדיג ישמחו לדעת שהמלון יושב ליד לאתרי דייג פופולרים.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, אח, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבטיה, אמבט ספא / ג'קוזי, גלישת רוח, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, אגם, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, טיפולי גוף, טיפולי פנים, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, השכרת טלפונים ניידים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 164 ביקורות אורחים
19 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 18 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מתוך 16 ביקורות, 16 אמרו שהחדרים היו במצב טוב
מתוך 25 ביקורות על מסעדת המלון, 22 המליצו לאכול בה
11 אורחים ציינו בביקורתם את המקלחת, 10 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת
20 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 18 אמרו שהמיטות היו נוחות
31 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 16 חשבו שהמחיר היה הוגן אך 15 לא הסכימו עם זה

Romantik Hotel Florhof

Florhofgasse 4, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

Romantik Hotel Florhof ממוקם באלטשטאדט בציריך, חמש דקות הליכה אל קונזטהאוז ציריך. המלון המודרני והאלגנטי ממוקם בסמוך לאתרי התיירות שיש לציריך להציע.

Romantik Hotel Florhof מציע קונסיירז', אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. בין השאר תמצאו במלון אחסון מזוודות, טראסה והמרת מטבע זר. הצוות מאיר הפנים ישמח להמליץ על מסעדות פופולריות ועל מקומות מעניינים שחייבים לראות.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Romantik Hotel Florhof מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלפון, מיני בר וכספת. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה.

הRomantik Hotel Florhof ממוקם בסמוך לאוראניה שטרנווארטה, לינדנהוף וראת'האוז. במרחק הליכה קצר נמצאים גם אופרנהאוז ציריך והמוזיאון הלאומי של ציריך.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', מעלית, המרת מט"ח, כספת, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 50 ביקורות אורחים
מצאנו 20 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 12 ביקורות על מסעדת המלון, 9 המליצו לאכול בה
28 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 26 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
מתוך 9 ביקורות על נוחות החדרים, 7 אמרו שהחדרים היו נוחים
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 4 ביקורות על המיטות, 3 אמרו שהן היו נוחות

Scheuble Swiss Q Hotel

Mühlegasse 17, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

ממוקם במרכז, Scheuble Swiss Q Hotel מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של ציריך. בScheuble Swiss Q Hotel תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Scheuble Swiss Q Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סלון יופי, ניקוי יבש ומעלית. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום שירותי כביסה, מספרה וכספת. הצוות בעמדת הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות במלון.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Scheuble Swiss Q Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, מגהץ וטלוויזיה. החדרים כוללים מיטות זוגיות, מאוורר תקרה וטלפון ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בשכנות למלון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

Scheuble Swiss Q Hotel נמצא לנוחותכם קרוב למיתחם הקניות של ציריך. סיורים מודרכים והזמנות לנסיעות ניתן להזמין בדוכן ההזמנות של המלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טרקלין, סלון יופי

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 133 ביקורות אורחים
מתוך 29 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 28 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
65 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 65 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
17 אורחים ציינו בביקורתם את גודל החדרים, 7 אמרו שהם היו קטנים מדי, אך 10 לא הסכימו עם קביעה זו
מצאנו 21 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 11 ביקורות על האינטרנט, 7 אמרו שהוא היה חינם
14 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 10 חשבו שהמחיר היה הוגן

Sorell Hotel Zurichberg

Orellistrasse 21, רובע 6, ציריך, שווייץ

המלון יושב ברובע 7, הוא נבנה בשנת 1900 ולאחרונה שופץ כולו על מנת להעניק לאורחיו את הנוחות המקסימלית במהלך שהייתם. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר ציריך.

Sorell Hotel Zurichberg מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', חדר/י ישיבות ומעלית. בSorell Hotel Zurichberg ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. להנאתכם, המלון מספק חיבור אלחוטי לאינטרנט.

בSorell Hotel Zurichberg תמצאו 66 חדרים נוחים ומודרנים. בין השאר, תמצאו בחדרים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. בנוסף ישנם נעלי בית לנוחות מירבית.

הבר של Sorell Hotel Zurichberg מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר אפשר להזמין אל החדר. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את המוזיאון הלאומי של ציריך, Centre Le Corbusier וראת'האוז. הצוות דובר מגוון שפות וישמח לספק המלצות על מסעדות ולעזור לארגן את שהייתכם בציריך.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מגבות, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

גינה, אופניים, מועדון לילה, מסלולי הליכה, אגם, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, חדרי אירועים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 208 ביקורות אורחים
19 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 19 ימליצו עליה
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהנוף לאגם היה יפהפה, ורק 1 לא הסכימו עם זה
מתוך 15 ביקורות 11 אמרו שהחדרים היו במצב טוב
14 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 5 אמרו שהן היו נוחות, אך 9 אמרו שהן לא היו
7 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 7 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 30 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Hotel Krone Sihlbrugg-Hirzel

Sihlbrugg 4, הירצל, שווייץ

Hotel Krone Sihlbrugg-Hirzel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף המרת מטבע זר, דוכן השכרות רכב ושירותי כביסה. בHotel Krone Sihlbrugg-Hirzel ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. המלון גם מספק לאורחיו גישה לאינטרנט Wi-Fi.

החדרים הנעימים בהמלון מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, מקרר ונגן די וי די. החדרים מכילים מכונת קפה ומגהץ ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות למלון. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים מוזמנים ליהנות ממנה בחדר.

מיקום המלון נוח ביותר עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים במרחק הליכה. מרכז צוג נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

ג'קוזי

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, המרת מט"ח, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


West Residenz

ממוקם בווידיקון וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר, בהדירות נופש יש דירות נוחות ומעלית, אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. דירות הנופש ממוקמות בסמוך לכל האטרקציות שלציריך יש להציע.

בדירות המרווחות של West Residenz תמצאו מטבחון, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. הן כוללות נגן די וי די וחדר אמבטיה פרטי.

נמל התעופה של ציריך נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. ראת'האוז, המוזיאון הלאומי של ציריך וקונזטהאוז ציריך נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

אגם

שירותים

מעלית, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Eden Au Lac Hotel Zurich

Utoquai 45, רייזבאך, ציריך, שווייץ

נופים מרהיבים של העיר, האגם והגבעה נשקפים מן הטראסה של Eden Au Lac Hotel Zurich. המלון ה נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

Eden Au Lac Hotel Zurich מציע חדר/י ישיבות, מעלית וסאונה. בנוסף תמצאו חדרי דיונים, קונסיירז' ומרכז עסקים. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שEden Au Lac Hotel Zurich מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים המודרניים של Eden Au Lac Hotel Zurich מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה ומרפסת. בין השאר, תמצאו בחדרים מגהץ, כספת ומיני בר. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה.

המסעדה של Eden Au Lac Hotel Zurich מציעה תפריט גורמה ואירופאי משובח ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם מבלי לצאת מן המלון. ארוחת הבוקר מוגשת בכל ימי השבוע והאורחים יכולים לקבל אותה בחדר. ובנוסף, האורחים יכולים להירגע עם משקה איכותי ואווירה נעימה בבר.

המלון נמצא ברובע 7, האזור המפורסם המפורסם בזכות החנויות, חיי הלילה והמסעדות ומהווה נקודת מוצא מצוינת לחופשה הבא שלכם. הצוות דובר מגוון שפות וישמח לספק המלצות על מסעדות ולעזור לארגן את שהייתכם בציריך.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

סאונה, אגם

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 68 ביקורות אורחים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהמיטות היו קטנות מדי
מתוך 13 ביקורות על גודל החדרים, 9 אמרו שהם היו קטנים מדי
13 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 13 מצאו אותו מסייע ומנומס
4 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 4 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 4 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך
מתוך 8 ביקורות על המיקום של המלון, 7 אמרו שהוא במיקום נוח

Schwan Hotel & Taverne

Zugerstrasse 9, הורגן, שווייץ

המלון נמצא במרחק מספר דקות נסיעה ממרכז הורגן ומחיריו הוגנים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נהדרת וחסכונית.

Schwan Hotel & Taverne מציע מסלול גולף, חדר/י ישיבות ומרכז עסקים. השרותים כוללים בין השאר חדרי דיונים, המרת מטבע זר ואחסון מזוודות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בהורגן ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Schwan Hotel & Taverne מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. החדרים כוללים מגהץ ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה רגועה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות למלון.

נמל התעופה של ציריך נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב. אופרנהאוז ציריך ופאראדפלאץ נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מSchwan Hotel & Taverne.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, אמבטיה, גינה, סמוך לחוף הים, אופניים, מסלולי הליכה, אגם, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספומט, חדרי דיונים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו דברים חיוביים
2 אורחים ציינו בביקורתם את האוכל, 2 מצאו אותו די טוב

Altstadt Hotel Zurich

Kirchgasse 4, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

המיקום של Altstadt Hotel Zurich הוא אידיאלי, במרכז אלטשטאדט ורק מרחק הליכה קצרה מקונזטהאוז ציריך ואוראניה שטרנווארטה. המלון השקט נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

Altstadt Hotel Zurich מציע מרכז עסקים, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. השרותים כוללים בין השאר שירותי כביסה, מכבסה וניקוי יבש. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם בציריך ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים המודרנים של Altstadt Hotel Zurich מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. תמצאו בהם טלפון, מאוורר תקרה ומיני בר. חדרי האמבטיה של המלון מאובזרים במקלחת ומייבש שיער.

בבר של Altstadt Hotel Zurich תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בופה לארוחת בוקר מוגש מידי יום בחדר האוכל של המלון. בנוסף הינכם יכולים ליהנות ממגוון הברים ובתי הקפה שבאזור.

Altstadt Hotel Zurich ממוקם באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של ציריך. אופרנהאוז ציריך ולינדנהוף הינם במרחק של עשר דקות הליכה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 180 ביקורות אורחים
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
מתוך 64 ביקורות על המיקום של המלון, 63 אמרו שהוא במיקום נוח
20 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 19 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
24 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 23 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 12 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
10 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהמחיר היה הוגן

Sunnehus

Sonneggstrasse 17, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

המלון הנוח יושב ברובע 6, כ-20 דקות הליכה אל מרכז העיר ציריך.

Sunnehus מציע קונסיירז', מסלול גולף ומעלית. בנוסף תמצאו אחסון מזוודות, המרת מטבע זר ומרכז עסקים. המלון גם מספק חיבור אלחוטי לאינטרנט.

כל החדרים הנעימים של Sunnehus מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, מיני בר וטלוויזיה. כמו כן, תמצאו בחדרים טלפון ומגהץ. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל המוזיאון הלאומי של ציריך וכעשרים דקות של הליכה אל אוראניה שטרנווארטה, קונזטהאוז ציריך וראת'האוז. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל לינדנהוף.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, גינה, אגם

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, המרת מט"ח, כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 11 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
2 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו נוחות
2 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה

Nova Residence

Bienenstrasse 7, ציריך, שווייץ

Nova Residence מציע אינטרנט אל- חוטי חינם ומכבסה. בNova Residence פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בדירות תמצאו טלוויזיה, מטבחון וכספת. כמו כן הדירות מאובזרות במרפסת פרטית, מקרר ומדיח כלים.

כללי

מקרר, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

פעילויות

אופניים

שירותים

צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Hotel Landgasthof Leuen

ממוקם ברובע 9, המלון מציע חופשה מהנה במחירים נוחים. המלון ה ממוקם לנוחותכם במרכז העיר.

בחדרים המרווחים של Hotel Landgasthof Leuen תמצאו טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. הם כוללים מיני בר וטלפון.

מסעדת המלון פתוחה לארוחת צהריים ומציעה תפריט עשיר ומגוון.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את האלנסטאדיון, Hardturm ונידרדורף. באנהופשטראסה, ציריך ואופרנהאוז ציריך נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

מגרש משחקים, סולריום

שירותים

כספת, שירות השכמה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 9:00


Hotel Wassberg

Wassbergstrasse 62, פורך, שווייץ

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז פורך.

במלון יש חדר/י ישיבות, חדרי דיונים ומעלית. בנוסף תמצאו טראסה ומגרש משחקים. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שHotel Wassberg מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בחדרים המעוצבים ומודרנים של Hotel Wassberg תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. ובנוסף טלפון ומיני בר.

במסעדה של Hotel Wassberg תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהמטבח הברביקיו. ישנו גם בר המציע מגוון של משקאות.

נמל התעופה של ציריך ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. הראת'האוז, Greifensee וקונזטהאוז ציריך נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

אמבטיה, גינה, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, אגם

שירותים

מעלית, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Bocken

Bockenweg 4, הורגן, שווייץ

Bocken מציע בריכת שחייה, סאונה ומעלית. במלון יש המרת מטבע זר, מועדון כושר ומרכז עסקים. המלון גם מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

כל החדרים המודרניים של Bocken מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ ומיני בר.

הבר של Bocken מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

כללי

חדרים ללא עישון, מיני בר, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

חדר כושר, סאונה, אופניים, מסלולי הליכה, אגם, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, המרת מט"ח, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים

Kloster Kappel

Kappelerhof 5, קאפל אם אלביז, שווייץ

המלון מעוצב בסגנון גוטי ונמצא במרכז קאפל אם אלביז מציע מגוון של שרותים, בין השאר ספריה, מעלית ומרכז עסקים.

הינכם מוזמנים ליהנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. הצוות של המלון יכול לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בקאפל אם אלביז ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

כל החדרים הגדולים של המלון מאובזרים במיני בר, כספת וטלוויזיה. בנוסף, הם מכילים טלפון ומגהץ.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית.

נמל התעופה של ציריך ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נהיגה. Wilersee, Turlersee וTeufenbachweiher נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, אופניים, מסלולי הליכה, אגם

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Ambassador Swiss Quality Hotel Zurich

Falkenstrasse 6, רייזבאך, ציריך, שווייץ

המלון ממוקם בליבה של ציריך ורק הליכה קצרה אל קונזטהאוז ציריך. מלון ממוקם במתחם הפופולרי רובע 7, סמוך למסעדות ולמקומות בילוי רבים.

Ambassador Swiss Quality Hotel Zurich מציע מעלית, קונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות. בין השאר תמצאו במלון חדרי דיונים, מרכז עסקים ואינטרנט אל- חוטי חינם. לנוחיות האורחים, הAmbassador Swiss Quality Hotel Zurich נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Ambassador Swiss Quality Hotel Zurich מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מרפסת וטלוויזיה. החדרים מפוארים ומכילים מיני בר, כספת ופינת קפה ותה ובנוסף הם ממוזגים. לנוחות מירבית, תמצאו בחדר גם נעלי בית וחלוקי רחצה.

הבר של Ambassador Swiss Quality Hotel Zurich מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין לחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

Ambassador Swiss Quality Hotel Zurich נמצא לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של ציריך. במרחק הליכה של כ-20 דקות נמצאים אוראניה שטרנווארטה, ראת'האוז וCentre Le Corbusier.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אגם

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 190 ביקורות אורחים
מצאנו 17 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך
מתוך 42 ביקורות על הצוות, 41 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
4 אמרו שזה היה מלון בוטיק
59 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 59 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 13 ביקורות בהן נאמר שהחדרים היו גדולים למדי, ורק 10 אמרו שהחדרים היו קטנים מדי
מתוך 6 ביקורות על המרפסת, 5 אמרו שהיא הייתה גדולה ונקייה

EMA House Serviced Apartments Aussersihl

Sihlfeldstrasse 127, ציריך, שווייץ

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, משק בית, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Luxury Apartment Rotachstrasse

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה

פעילויות

אופניים

שירותים

מעלית, חנויות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


EMA House Serviced Apartments Unterstrass

Nordstrasse 5, ציריך, שווייץ

את EMA House Serviced Apartments Unterstrass תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם דירות נעימות ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל מכבסה, חניה מקורה ומעלית.

מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בדירות תמצאו טלוויזיה, מרפסת וכבלים / לוויין. הדירות כוללות בחדר אמבטיה פרטי, נגן די וי די ומטבח מאובזר ולנוחותכם דירות הנופש מציעות בנוסף שירות חדרים לרווחת האורחים.

דירות הנופש נמצאות במרחק כ-10 דקות הליכה אל המוזיאון הלאומי של ציריך, בעוד אוראניה שטרנווארטה, ראת'האוז וMuseum of Design Zurich במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. לינדנהוף נמצא במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מדירות הנופש.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, נגן DVD, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

אופניים

שירותים

מעלית, משק בית, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , תאלוויל בתי מלון, תאלוויל, מלונות בתאלוויל, תאלוויל דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בתאלוויל, תאלוויל - ביקורות אורחים , תאלוויל - תמונות של בתי מלון

ת'אלוויל: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Thalwil_5.htm
שווייץ: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Switzerland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה