יום שלישי, 12 בפברואר 2013

השווה והזמן מלונות 1-5 כוכבים ב-ת'אלוויל, שווייץ

ת'אלוויל, שווייץ

ת'אלוויל

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בתאלוויל עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 3 מתוך 7

Adler Hotel Zurich

Rosengasse 10, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

המיקום המרכזי של Adler Hotel Zurich יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של ציריך כמו למשל המכון השוויצרי הלאומי לטכנולוגיה ציריך, באנהופשטראסה, ציריך וקונזטהאוז ציריך אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא נידרדורף.

Adler Hotel Zurich מציע קונסיירז', מרכז עסקים וחדר/י ישיבות. בנוסף לכספת ואחסון מזוודות, תמצאו במלון גם לוקרים לציוד סקי ודוכן השכרות רכב. בAdler Hotel Zurich פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. ואם חשוב לכם להמשיך ולהתעדכן במהלך חופשתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה האלחוטית זמינה לכלל האורחים. הAdler Hotel Zurich מאיר פנים לחיות הבית של כלל האורחים.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבAdler Hotel Zurich ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כמו כן החדרים מאובזרים בטלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים טלפון ומיני בר.

האזור של המלון מפורסם בזכות סצינת הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות.

המלון ממוקם לנוחותכם קרוב לאטרקציות של ציריך, עם ראת'האוז רק מספר דקות הליכה ואוראניה שטרנווארטה במרחק של חמש דקות הליכה. המוזיאון הלאומי של ציריך, פאראדפלאץ ולינדנהוף הינם במרחק של עשר דקות הליכה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, כספומט, חנויות, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

צ'ק אין

מ-0:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 279 ביקורות אורחים
80 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 75 ימליצו לאכול בה
27 אורחים ציינו את התנאים של החדרים בביקורתם, 22 חשבו שהם היו מתוחזקים היטב
מצאנו 40 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
מתוך 44 ביקורות על המיטות, 36 אמרו שהן היו נוחות
6 ביקורות אמרו שהמלון מעוצב באופן קלאסי
212 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 200 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Hotel Roessli

Rössligasse 7, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

ממוקם במרכז, Hotel Roessli מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של ציריך. בHotel Roessli תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי ללא תוספת תשלום.

שרותי המלון כוללים שירותי כביסה, ניקוי יבש ומעלית. בנוסף תמצאו כספת, המרת מטבע זר ושרות ניקוי חדרים מידי יום. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בציריך ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

בחדרים המרווחים של Hotel Roessli תמצאו כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כמו כן החדרים מכילים מיני בר, חדר אמבטיה פרטי ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לשהייה של משפחות.

הבר של Hotel Roessli מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

המיקום במרכז אזור הבילויים של ציריך מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. הצוות דובר מגוון שפות ויכול לספק מידע מקומי ולעזור באירגון שהייתכם בציריך.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונת קרח, חדרים משפחתיים, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, משק בית, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 147 ביקורות אורחים
12 אורחים סיפקו ביקורת על חדר האמבטיה, 11 אמרו שהם היו די גדולים
40 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 39 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 22 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 9 ביקורות על נקיון החדרים, 9 אמרו שהם היו מצוחצחים
5 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 5 ציינו שהוא היה חינם
7 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן

X-Tra Hotel

Limmatstrasse 118, אינדסטריקווארטייר, ציריך, שווייץ

המלון נמצא באזור הידוע אינדסטריקווארטייר שבציריך, הליכה קצרה מMuseum of Design Zurich.

X-Tra Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וחדר/י ישיבות. השרותים כוללים בין השאר ניקוי יבש, קונסיירז' וחדרי דיונים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בציריך ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

בחדרים הנוחים וגדולים של X-Tra Hotel תיהנו מכספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. בכולם תמצאו מיני בר, חדר אמבטיה פרטי ופינת קפה ותה. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מגישה אלחוטית ולהיות מעודכנים במהלך חופשתכם.

תוכלו להנות מתפריט מהמטבח הבין-לאומי ושוויצרי במסעדה הנפלאה של המלון ולסיים עם משקה מהמגוון הרחב המוצע בבר. תוכלו להזמין את ארוחת הבוקר לחדר או ליהנות מהבופה העשיר שבחדר האוכל. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

נמל התעופה של ציריך ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל אוראניה שטרנווארטה והמוזיאון הלאומי של ציריך וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל המכון השוויצרי הלאומי לטכנולוגיה ציריך, לינדנהוף וקונזטהאוז ציריך.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מועדון לילה, אגם, מוזיקה חיה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 666 ביקורות אורחים
70 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 67 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
63 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 60 אמרו שהם היו מאוד נקיים
48 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 38 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 24 ביקורות על האינטרנט, 18 אמרו שהוא היה חינם
84 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 78 מצאו אותו מסייע ומנומס
120 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 109 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Hotel Schweizerhof Zurich

Bahnhofplatz 7, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

המלון נמצא באזור הידוע רובע 6 שבציריך, הליכה קצרה מאוראניה שטרנווארטה והמוזיאון הלאומי של ציריך. המלון המודרני ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר.

Hotel Schweizerhof Zurich מציע חדר/י ישיבות, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. הגישה לרשת האלחוטית היא בחינם. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים בציריך ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

בHotel Schweizerhof Zurich תמצאו 115 חדרים גדולים ומודרנים. בנוסף החדרים מאובזרים בכספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כמו כן, יש בחדרים מכונת קפה, מיני בר ונגן די וי די.

בHotel Schweizerhof Zurich יש מסעדה ובר גדול. תוכלו להתעורר עם קפה טרי, כל שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם שרות החדרים ולהזמין מתפריט ארוחת הבוקר.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אתרים פופולריים במרחק הליכה קצר. קונזטהאוז ציריך, מנזר פראומוינסטר וMuseum of Design Zurich נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, פעילויות ימיות, דיג, סקי-מים, טרקלין, סלון יופי

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 561 ביקורות אורחים
22 אורחים ציינו את אפשרויות הקניות בביקורתם, 22 אמרו שהן היו די טובות
מצאנו 79 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 31 ביקורות על נוחות החדרים, 27 אמרו שהחדרים היו נוחים
31 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 27 אמרו שהמיטות היו נוחות
105 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 97 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 144 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Hotel Wellenberg

Niederdorfstrasse 10, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

המיקום המרכזי של Hotel Wellenberg יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של ציריך כמו למשל מנזר פראומוינסטר, קונזטהאוז ציריך והמוזיאון הלאומי של ציריך אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. במרחק מספר דקות הליכה מן המלון נמצא ראת'האוז.

Hotel Wellenberg מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וחדר/י ישיבות. בנוסף תמצאו הסעות אל וממרכז העיר, קונסיירז' ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בארגון שהייתכם בציריך ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים המודרנים של Hotel Wellenberg מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. בנוסף, הם מכילים מקרר, פינת קפה ותה ומיני בר. כל החדרים הממוזגים של הHotel Wellenberg הינם חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בHotel Wellenberg מסעדה ובר. את ארוחת הבוקר אפשר להזמין אל החדר. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ציריך, כמו למשל לינדנהוף שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. מגוון חנויות המעצבים הידועות נמצאות בקירבת מקום, האזור עצמו הוא גן עדן לחובבי השופינג.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים, מזרנים עם ריפוד עליון, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, גינה, אגם

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 841 ביקורות אורחים
מצאנו 25 ביקורות שאמרו שהחדרים היו שקטים, אך 21 אמרו שהם היו רועשים
מתוך 24 על אפשרויות הקניות בקרבת המקום, 24 אמרו שהן היו מאוד טובות
14 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 13 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים
163 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 154 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 289 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 175 ביקורות על הצוות, 167 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Casa Heinrich Guesthouse Zurich

Heinrichstrasse 68, אינדסטריקווארטייר, ציריך, שווייץ

המקום ממוקם במרחק נסיעה קצר ממרכז ציריך ומחיריו אטרקטיביים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.

החדרים הגדולים בCasa Heinrich Guesthouse Zurich מכילים כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ומטבחון. בנוסף, האינטרנט האל חוטי הוא על חשבון הבית.

באספרסו בר של המקום תוכלו לשבת בנחת עם משקה חם או קר ולהנות מארוחה קלה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים באזור למקום.

המקום ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Museum of Design Zurich וכעשרים דקות של הליכה אל אוראניה שטרנווארטה והמוזיאון הלאומי של ציריך. באזור בו ממוקם המקום תמצאו מבחר פעילויות ואתרים תיירותיים, בין השאר קונזטהאוז ציריך ולינדנהוף במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה

פעילויות

גינה

שירותים

מכונת צילום , שולחן כתיבה, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Guest House Dienerstrasse

Dienerstrasse 22, אוסרסיל, ציריך, שווייץ

המקום נמצא כ-20 דקות הליכה אל מרכז העיר ומציע חדרים מודרנים עם טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבחון ומרפסת. המקום המואר והשקט ממוקם בסמוך ללאטרקציות הרבות שלציריך יש להציע.

Guest House Dienerstrasse מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם והמרת מטבע זר. בGuest House Dienerstrasse ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בארגון שהייתכם בציריך ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים המוארים בהמקום כוללים חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין ומקרר. כל חדר מצוייד במגהץ, מדיח כלים וטלפון.

הבר של Guest House Dienerstrasse מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

נמל התעופה של ציריך ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. מנזר פראומוינסטר, ראת'האוז והמוזיאון הלאומי של ציריך נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמקום.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, חנויות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים

Helvetia Hotel Zurich

Stauffacherquai 1, אוסרסיל, ציריך, שווייץ

המלון ממוקם במרכז של ציריך ורק הליכה קצרה אל אוראניה שטרנווארטה. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי סמוך לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בציריך.

הינכם מוזמנים ליהנות מהשמש בטראסה או ללגום כוסית בבר. במלון תמצאו מכבסה, מעלית והמרת מטבע זר. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים אחסון מזוודות, חניה מקורה ועמדת קונסיירז'.

החדרים הממוזגים במלון מציעים טלוויזיה, כבלים / לוויין ומיני בר. בכולם תמצאו טלפון.

במסעדה של Helvetia Hotel Zurich תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט העילית.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע למגוון לאטרקציות התיירותיות שבאזור ברגל. ראת'האוז, המוזיאון הלאומי של ציריך ומנזר פראומוינסטר נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', מעלית, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

BEST WESTERN Hotel Zurcherhof

Zaehringerstrasse 21, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

עם מיקום מצויין בלב העיר, BEST WESTERN Hotel Zurcherhof מציע חדרים עם נוף פנורמי של הרחוב, העיר והתעלה. בBEST WESTERN Hotel Zurcherhof תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי ללא תוספת תשלום.

בBEST WESTERN Hotel Zurcherhof ישנו מגוון רחב של מתקנים ושרותים חדישים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם מעלית, קונסיירז' ומסלול גולף. בBEST WESTERN Hotel Zurcherhof ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הצוות ישמח לבוא לעזרתכם בתכנון מסלול לטיול ולסייע בהשכרת רכב.

בחדרים הנוחים וגדולים של BEST WESTERN Hotel Zurcherhof תיהנו מכבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. ובנוסף מגהץ, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בסמוך למלון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

המלון נמצא ברובע 6, והוא מהווה נקודת מוצא מושלמת בזמן השהייה בציריך. הוא נמצא באזור הקניות המרכזי של העיר.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, מסלול גולף

שירותים

קונסיירז', מעלית, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 58 ביקורות אורחים
49 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 49 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
21 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 19 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 10 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך
מתוך 11 ביקורות על גודל החדרים, 4 אמרו שהם היו גדולים מדי אך 7 אמרו שהם היו קטנים מדי
3 מהאורחים התייחסו בביקורתם למיטות המלון, 3 אמרו שהן היו מאד נקיות
2 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 2 לא היו צריכים לשלם עבורו

Hotel Platzhirsch

Spitalgasse 3, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

נמצא במיקום מרכזי, Hotel Platzhirsch מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של ציריך. בHotel Platzhirsch תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Hotel Platzhirsch מציע מעלית, כספת ושירותי כביסה. בHotel Platzhirsch פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. בנוסף, הצוות בדוכן ישמח לספק מידע על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום.

בחדרים המודרנים ונוחים של Hotel Platzhirsch תיהנו מכספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. כל חדר מכיל גם מכונת קפה, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. במקלחת המשותפת תמצאו מייבש שיער, חלוקי רחצה ומקלחת.

הבר של Hotel Platzhirsch מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

בסביבת Hotel Platzhirsch תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא ששהייתכם נעימה.

כללי

בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 27 ביקורות אורחים
9 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 9 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהחדרים היו קטנים מדי
מתוך 3 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
3 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 3 ציינו שהוא היה חינם
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Hotel Limmatblick

Limmatquai 136, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

המלון נמצא בליבה של ציריך ורק 10 דקות הליכה אל מנזר פראומוינסטר, ראת'האוז והמוזיאון הלאומי של ציריך. נמצא ברובע 6, המלון (המדורג 3 כוכבים) הינו רק 10 דקות הליכה אל לינדנהוף ואוראניה שטרנווארטה.

הינכם מוזמנים ליהנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. בHotel Limmatblick ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. המלון מעניק שרותי קבלה הפועלים מסביב לשעון ושרות של שמירת מזוודות.

כל החדרים האינטימיים של המלון מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. ובנוסף מגהץ, טלפון ומיני בר. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את הגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים במהלך שהייתכם.

נמל התעופה של ציריך ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. השהות בHotel Limmatblick תבטיח לכם מיקום מושלם בסמוך לסצנת המועדונים של ציריך.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, כספומט, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-0:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 31 ביקורות אורחים
מתוך 15 ביקורות על גודל החדרים, 13 אמרו שהם היו קטנים מדי
20 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 19 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
5 מהאורחים ציינו בביקורתם את חדר האמבטיה, 4 אמרו שהוא היה קטן מדי לטעמם
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 4 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו נוחות

Seestrasse Apartments Drei Könige Zurich

Seestrasse 65, רובע 2, ציריך, שווייץ

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Seestrasse Apartments Drei Könige Zurich עם דירות מוארות ובנוסף טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבחון ומטבח מאובזר.

Seestrasse Apartments Drei Könige Zurich מציע מרכז עסקים, ניקוי יבש ושירותי בייביסיטר. בדירות נופש תמצאו מספרה, שרות ניקוי חדרים מידי יום והמרת מטבע זר. בנוסף יש בנק, ספר ובית מרקחת בתוך שטח דירות הנופש.

בדירות המודרניות של Seestrasse Apartments Drei Könige Zurich תיהנו מכבלים / לוויין, פינת קפה ותה וכספת. כמו כן הדירות מכילות מקרר, טלפון ומגהץ.

בנוסף פועלים בSeestrasse Apartments Drei Könige Zurich מסעדה ובר. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

Seestrasse Apartments Drei Könige Zurich ממוקם באופן מושלם באזור הפופולרי רובע 2. ראת'האוז, אוראניה שטרנווארטה וCentre Le Corbusier ממוקמים במרחק של 10 דקות ברכב.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טרקלין

שירותים

מרכז עסקים, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, כספומט, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 15 ביקורות אורחים
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על המיטות, 3 אמרו שהן היו קטנות מדי
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 2 אמרו שהם היו קטנים
2 אורחים ציינו את צוות המלון בביקורתם, 2 אמרו עליו דברים טובים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמיטות היו לא נוחות

Hotel Otter

Oberdorfstrasse 7, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

Hotel Otter ממוקם בציריך, במרכז אלטשטאדט, צעדים ספורים מקונזטהאוז ציריך, ראת'האוז ומנזר פראומוינסטר. המלון הפופולרי נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

במלון יש מעלית ושירות הזמנת כרטיסים. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים בציריך ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

בHotel Otter תיהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בכספת וטלפון.

בבר של Hotel Otter תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל בוקר. בנוסף ישנם מגוון מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

Hotel Otter ממוקם באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של ציריך. גם אופרנהאוז ציריך ולינדנהוף נמצאים במרחק של כ-10 דקות הליכה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה משותף

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 0:00

ביקורות אורחים

סיכום של 39 ביקורות אורחים
24 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 24 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
5 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 5 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 7 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 6 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
5 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס

Walhalla Hotel

Limmatstrasse 5, אוסרסיל, ציריך, שווייץ

המלון המודרני יושב ברובע 6, כ-20 דקות הליכה ממרכז העיר ציריך. בWalhalla Hotel תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

במלון יש מרכז עסקים, מעלית וחדר/י ישיבות. השרותים כוללים בין השאר שירותי כביסה, ניקוי יבש וחדרי דיונים. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בציריך ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

כל החדרים המודרנים של Walhalla Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. הם מציעים מגהץ, פינת קפה ותה ונגן די וי די.

על מנת להבטיח התחלה נעימה ליום, המלון מגיש בופה עשיר ומפנק לארוחת בוקר.

המלון ממוקם לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של ציריך. הצוות דובר מגוון שפות ויכול לספק המלצות על מסעדות ולעזור באירגון שהייתכם בציריך.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 130 ביקורות אורחים
12 אורחים ציינו את מידת הרעש בחדרים, 7 אמרו שהחדרים היו רועשים, אך 5 אמרו שהם היו שקטים
מצאנו 63 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 38 ביקורות על הצוות, 34 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
7 אורחים סיפקו ביקורת על חדר האמבטיה, 7 אמרו שהם היו די גדולים
15 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 11 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד

Neufeld Hotel Zurich

Friesenbergstrasse 15, ווידיקון, ציריך, שווייץ

ממוקם בווידיקון, המלון מציע חופשה מהנה במחירים נוחים. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר ציריך.

Neufeld Hotel Zurich מציע מרכז עסקים, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בין השאר תמצאו במלון כספת, שירותי כביסה והמרת מטבע זר. הצוות הידידותי ישמח לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בציריך ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Neufeld Hotel Zurich מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת ומקרר. בנוסף, יש בחדרים מגהץ וטלפון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך למלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון בכל בוקר.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אגם

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, המרת מט"ח, כספת, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 103 ביקורות אורחים
11 אורחים סיפקו ביקורת על חדרי האמבטיה, 10 אמרו שהם היו קטנים
27 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 21 אמרו שהם היו קטנים
19 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 17 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 25 ביקורות על הצוות, 22 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
16 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 14 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
32 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 30 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Fleming's Hotel Zurich

Brandschenkestrasse 10, רובע 2, ציריך, שווייץ

המלון ממוקם באלטשטאדט, ציריך, עשר דקות הליכה מאוראניה שטרנווארטה, מנזר פראומוינסטר וראת'האוז. המלון המודרני נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר.

Fleming's Hotel Zurich מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, ניקוי יבש ומעלית. בנוסף תמצאו בית קפה, המרת מטבע זר ושירותי כביסה. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בציריך ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

כל החדרים המודרנים של Fleming's Hotel Zurich מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מרפסת וכבלים / לוויין. החדרים מכילים מיני בר, נגן די וי די וכספת ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בחדר האמבטיה יש מראת איפור מוארת ובנוסף הוא מאובזר במוצרי טיפוח מפנקים, מקלחת וחלוקי רחצה.

תפריט בין-לאומי, מקומי וגורמה מוגש לארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב והבר המודרני מגיש מגוון משקאות וארוחות קלות. ארוחת בוקר אנגלית מוגשת בכל בוקר, ניתן להזמין אותה ישירות אל החדר או ליהנות ממנה בחדר האוכל. בנוסף הינכם יכולים ליהנות ממבחר הברים ומקומות הבילוי שבאזור.

Fleming's Hotel Zurich ממוקם לנוחותכם קרוב למיתחם הקניות של ציריך. גם לינדנהוף נמצא במרחק של כ-10 דקות הליכה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 213 ביקורות אורחים
13 האורחים הזכירו את המקלחת בחוות הדעת שלהם, 8 ציינו שהיא לא נקייה או קטנה מדי ו-5 לא הסכימו
מצאנו 41 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 25 ביקורות על הצוות, 23 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
22 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 15 אמרו שהם היו קטנים
16 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 13 אמרו שהיא הייתה טעימה
16 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 10 חשבו שהמחיר היה הוגן

Glarnischhof Hotel Zurich

Claridenstrasse 30, רובע 2, ציריך, שווייץ

נמצא במיקום מרכזי, המלון מאפשר גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של ציריך ומציע חדר כושר, סאונה ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון מדורג 4 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי קרוב לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בציריך.

שרותי המלון כוללים חדר/י ישיבות, קונסיירז' ומעלית. במלון תמצאו חדרי דיונים, שירותי בייביסיטר ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בציריך ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים מרווחים, ממוזגים ומצויידים בכספת, פינת קפה ותה וטלוויזיה. החדרים כוללים מגהץ, טלפון ומיני בר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

הבר של Glarnischhof Hotel Zurich מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, אגם, מתקני כושר, אמבטיית אדים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 63 ביקורות אורחים
10 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 9 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 15 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 9 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 7 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
10 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 9 מצאו אותו מסייע ומנומס
7 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהם היו די גדולים
3 היו מרוצים מהאינטרנט

Apartments Zurich Oberstrass Universitatsstrasse

Universitatsstrasse 80/82, רובע 6, ציריך, שווייץ

ממוקמות ברובע 6, דירות הנופש מציעות חופשה מהנה במחירים נוחים. המרחק למרכז העיר ציריך הוא רק 10 דקות נהיגה.

בדירות המרווחות של Apartments Zurich Oberstrass Universitatsstrasse תיהנו ממרפסת, טלוויזיה ומקרר.

נמל התעופה של ציריך ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. הApartments Zurich Oberstrass Universitatsstrasse נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Museum of Design Zurich והמוזיאון הלאומי של ציריך.

כללי

חדרים משפחתיים

שירותים

משק בית, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Gertrudstrasse Guesthouse Zurich

Gertrudstrasse 12, ציריך, שווייץ

המקום המודרני Gertrudstrasse Guesthouse Zurich ממוקם בווידיקון, כ-20 דקות אל מרכז העיר ציריך. בGertrudstrasse Guesthouse Zurich תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Gertrudstrasse Guesthouse Zurich מציע מגרש משחקים, טראסה ומעלית. בGertrudstrasse Guesthouse Zurich ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה עומד לשרותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

החדרים מצויידים בטלוויזיה עם מסך שטוח, מרפסת, כבלים / לוויין ומשקיפים על הנוף המרהיב של הגבעה. כל חדר מציע גם טלפון וחדר אמבטיה פרטי.

מסעדת המקום מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בסמוך למקום. בנוסף, המקום מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

אגם

שירותים

מעלית, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Jenatsch Apartments

Jenatschstrasse 5, רובע 2, ציריך, שווייץ

דירות הנופש הגדולות נמצאות לנוחותכם במרכז ציריך ומציעות סאונה, בריכת שחייה וחדר כושר.

Jenatsch Apartments מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מכון יופי ומעלית. בדירות נופש יש מרכז עסקים, שירותי בייביסיטר וקונסיירז'. בנוסף יש ספר, בית מרקחת ובנק בתוך שטח דירות הנופש.

הדירות הנוחות בJenatsch Apartments מכילים מטבחון, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל הדירות ממוזגות וכוללות כספת, פינת קפה ותה ומטבח מאובזר.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בשכנות לדירות נופש. דירות הנופש מציעות גם ארוחת בוקר מידי יום.

נמל התעופה של ציריך ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. הJenatsch Apartments נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל מנזר פראומוינסטר, קונזטהאוז ציריך וראת'האוז.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מגבות, מקלחת

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבטיה, טרקלין, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 23 ביקורות אורחים

Savoy Baur En Ville

Paradeplatz, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

המלון המדורג 5 כוכבים נמצא במרכז ציריך, רק מספר דקות הליכה אל ראת'האוז. במרחק מספר דקות הליכה מן המלון נמצא מנזר פראומוינסטר.

במלון יש קונסיירז', מרכז עסקים ומעלית. בSavoy Baur En Ville ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. המקום מציע אינטרנט אלחוטי בחינם.

בSavoy Baur En Ville תמצאו 104 חדרים מודרניים ושקטים. החדרים מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. כל החדרים הממוזגים בSavoy Baur En Ville חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בSavoy Baur En Ville מסעדה ובר. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

בסביבת Savoy Baur En Ville תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. לינדנהוף ואוראניה שטרנווארטה ממוקמים במרחק הליכה קצרה של 10 דקות מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 16 ביקורות אורחים
9 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 9 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 5 ביקורות על גודל החדרים, 4 אמרו שהם היו קטנים מדי

Hotel Hirschen Zurich

Niederdorfstrasse 13, אלטשטאדט, ציריך, שווייץ

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות

שירותים

מעלית, המרת מט"ח, חנויות, שולחן כתיבה, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Regina Zurich

Hohlstrasse 18, אוסרסיל, ציריך, שווייץ

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז ציריך ותעריפיו אטרקטיביים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.

Hotel Regina Zurich מציע מכבסה, כספת וקונסיירז'. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים חניה מקורה והמרת מטבע זר. לשימושכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. המלון ידידותי לחיות הבית של האורחים.

כל החדרים המודרניים של Hotel Regina Zurich מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר כולל גם חדר אמבטיה פרטי וטלפון.

הבר של Hotel Regina Zurich מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף הינכם יכולים ליהנות ממגוון הברים ובתי הקפה שבאזור.

Hotel Regina Zurich ממוקם באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של ציריך. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל הבורסה השוויצרית SIX, ראת'האוז ופאראדפלאץ וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל קונזטהאוז ציריך והמכון השוויצרי הלאומי לטכנולוגיה ציריך.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה, מועדון לילה, אגם

שירותים

קונסיירז', מעלית, משק בית, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 2 ביקורות על האוכל של המלון, 2 אמרו שהוא היה די טוב
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 2 אמרו שהם היו קטנים

Hirschen am See

Seestrasse 856, מילן, שווייץ

Hirschen am See מציע טראסה, אינטרנט אל- חוטי חינם וחוף פרטי. בHirschen am See ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. בנוסף, הצוות בעמדת ישמח לתת המלצות על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום.

החדרים הנוחים בHirschen am See מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיני בר וכספת.

עם מאכלים מהמטבח השוויצרי וגורמה מסעדת המלון מציעה תפריט עדכני ואיכותי. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות למלון.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. Seeweidsee וLutzelsee ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מHirschen am See.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, פעילויות ימיות, דיג, מסלולי הליכה, אגם

שירותים

שרותי אירועים, כספת, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Guesthouse Brauerstrasse Zurich

Brauerstrasse 24, אוסרסיל, ציריך, שווייץ

ממוקם באוסרסיל וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר, בהמקום יש חדרים נוחים והמרת מטבע זר ואינטרנט אל- חוטי חינם. המקום פופולרי ממוקם בסמוך לאתרי התיירות שיש לציריך להציע.

בחדרים המרווחים וגדולים של Guesthouse Brauerstrasse Zurich תמצאו חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. תמצאו בהם מכונת קפה, פינת קפה ותה ומקרר.

בGuesthouse Brauerstrasse Zurich יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בנוסף, המקום מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

נמל התעופה של ציריך ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה. המקום ממוקם כ-20 דקות הליכה אל המוזיאון הלאומי של ציריך, ראת'האוז ומנזר פראומוינסטר וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל קונזטהאוז ציריך.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות, ידידותי לקהילה הגאה

שירותים

המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , תאלוויל בתי מלון, תאלוויל, מלונות בתאלוויל, תאלוויל דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בתאלוויל, תאלוויל - ביקורות אורחים , תאלוויל - תמונות של בתי מלון

ת'אלוויל: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Thalwil_3.htm
שווייץ: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Switzerland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה